دلیل انتخاب دسته پرچم اربعین

دلیل انتخاب دسته پرچم اربعین : پیاده روی اربعین حسینی سفری است بس صبورانه و مستمر که از زائر خود می‌خواهد در حد توان سبکبال و کم توشه پای در آن بگذارد. از سویی زائر اربعین در تلاش است تا علاوه بر زیارت، به فعالیت های فرهنگی همچون علمداری، تبلیغ و … بپردازد و نقش پررنگ تری را در سفر اربعین ایفا کند.

دلیل انتخاب دسته پرچم اربعین : پرچمداری از جمله این فعالیت‌هاست و از آن رو اهمیت دارد که مسیر اربعین مسیری جهانی است که شوق تبلیغ و سردادن شعار را برای زائر اربعین زنده نگه می‌دارد. حمل پرچم در سفری که ممکن است بین 10 تا 14 روز به طول بیانجامد کار آسانی نیست و ابزاری لازم است تا به زائر اربعین برای انجام این مهم کمک نماید.

تهیه دسته پرچم شاید بهترین شیوه برای حمل و نگهداری پرچم باشد. دسته پرچم استیل و آلومینیوم بهترین انواع دسته پرچم هستند که هر کدام با ویژگی‌ها و کاربردهای خود می‌توانند کمک حال زائر در حمل پرچم باشند.

دسته پرچم آلومینیومی وزن کمتری دارد از این رو بیشتر از انواع دیگر می‌تواند برای استفاده زائرین اربعین مناسب باشد. در حالی که دسته پرچم استیل نسبت به دسته پرچم آلومینیومی وزن بیشتری دارد اما از مقاومت بالاتری برخوردار است و به لحاظ دوام، ماندگاری و دوام آوردن در طول سفر بیشتر توصیه می‌شود.

مشخصات دسته پرچم آلومینیومی به قرار زیر است: دارای 6 قسمت تلسکوپی، با ابعاد 75 سانتی متر در حالت بسته و 300 سانتی متر در حالت باز است. وزن 500 گرم وزنی بسیار مطلوب برای دسته پرچم است که نشانگر کاربری آسان آن است. شرکت شُبّر جهت رفع نیازهای اماکن مذهبی آماده ی ارائه انواع پرچم و کتیبه های مذهبی میباشد. برای خرید محصولات فرهنگی و تزئینی شُبّر از طریق سایت و از طریق تماس با شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید.

فرم دانلود کاتالوگ فاطمیه 1401

برای دانلود کاتالوگ طرح های کتیبه هیئت و خانگی فرم زیر رو تکمیل کنید

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک دانلود کاتالوگ فاطمیه