انواع ریشه پرچم

انواع ریشه پرچم : ریشه ها با چهار سایز مختلف ۴ سانتیمتری و ۷ سانتیمتری و زیگزالی و همینطور ریشه مخصوص مذهبی که به اصطلاح ریشه سرخ پوستی نامیده می شود، جهت دور دوزی پرچم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ ریشه پرچم :

ریشه پرچم در رنگ های مختلفی وجود دارد و باتوجه به رنگ پرچم و محلی که از آن استفاده می کنند انتخاب می شود. به عنوان مثال ریشه دوزی که برای پرچم ایران انجام می گیرد، به رنگ زرد می باشد تا همخوانی با ترکیب رنگ های موجود در پرچم ایران داشته باشد. البته ریشه پرچم ایران را به رنگ سبز و قرمز هم می توان تولید کرد. سایر پرچم ها هم بر اساس رنگ لوگویی که بر روی پرچم به چاپ رسیده و یا بر اساس رنگ هایی که بر روی پرچم وجود دارد انتخاب می شود. بیشترین رنگی که برای رنگ ریشه پرچم مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ های زرد، سبز، آبی، قرمز می باشد.

خرید ریشه پرچم :

اگر قصد دارید برای موسسه، نهاد و یا شرکت خود پرچم با لوگویی خاصی چاپ کنید یا در صورتی که می خواهید برای مراسم های تشریفاتی از پرچم های مختلف یا از پرچم ایران استفاده کنید، می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با شرکت اریکه پرچم ایرانیان تماس بگیرید. این شرکت علاوه بر تهیه انواع مختف پرچم ریشه دوزی پرچم ها را نیز انجام می دهید. توجه داشته باشید زمانی که پرچم برای خرید سفارش می دهید، مطمعن باشید که ریشه دوزی پرچم شما را نیز انجام می دهند.

قیمت ریشه پرچم :

قیمت ریشه دوزی پرچم با توجه به نوع نخی که استفاده می کنند و طول ریشه که اطراف پرچم دوخته می شود متفاوت است. به قطع پرچمی که به همراه ریشه دوزی سفارش داده می شود قیمت بیشتر دارد. در صورتی که می خواهید از قیمت ها مطلع شوید با ما تماس بگیرد تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

فرم دانلود کاتالوگ فاطمیه 1401

برای دانلود کاتالوگ طرح های کتیبه هیئت و خانگی فرم زیر رو تکمیل کنید

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک دانلود کاتالوگ فاطمیه