ابعاد استاندارد انواع پرچم

ابعاد استاندارد انواع پرچم : سایز انواع پرچم ها با هم متفاوت می باشند. سایز انواع پرچم با توجه به محل نصب و کارکرد آن در ابعاد و انواع مختلفی چاپ و در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. ما در این مقاله به چند نمونه از سایز انواع پرچم ها را عنوان کنیم.

ابعاد استاندارد پرچم تشریفات چیست؟

ابعاد استاندارد انواع پرچم : در پرچم های تشریفات ابعاد استاندارد عبارت است از cm 90*150 که بنا به سفارش مشتریان می تواند سایز دلخواه خود را سفارش دهند اما تمامی شرکت ها و ارگان ها این سایز را مرجع قرار داده اند که باتوجه به ابعاد پایه های پرچم از لحاظ فنی و زیبایی در تناسب هستند.

ابعاد استاندارد در پرچم رومیزی معمولی چیست؟

در پرچم رومیزی ابعاد مورد استفاده cm 20*30 می باشد که به راحتی برروی تمامی سطوح قرار می گیردو دارای دید بصری بسیار عالی می باشد در این نوع پرچم هم می توان ابعاد مورد نظر مشتریان را چاپ و تولید نمود.

ابعاد پرچم اهتزاز چیست؟

اهتزاز در ابعاد بسیار متنوع تولید می شوند اما ابعاد مورد استفاده با توجه به ابعاد میله یا سازه که بر روی آن نصب می گردد متنوع است بیشترین ابعاد مورد استفاده cm 90150 و 70100 و 100*200 می باشد.این نوع پرچم باید با توجه به فاصله آن از زمین ابعاد آن را انتخاب کرد .

ابعاد استاندارد و رومیزی ها اِل و تی چیست؟

در پرچم های رومیزی اِل و تی که یکی از جدیدترین مدل های رومیزی اند ابعاد استاندارد در این نوع پرچم cm 10*26 است این نوع پرچم دارای سبک ظاهری عالی میباشد که می تواند دید بصری بسیار بالایی داشته باشد و بسیار مناسب محیط های کسب و کار شما می باشد.

ابعاد پرچم دستی چیست؟

این نوع پرچم که در جشن ها و تجمع ها مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار می تواند به هرچه با شکوه برگزار شددن مراسم شما کمک کند ابعاد این پرچم معمولا با ابعاد پرچم رومیزی یکسان می باشد و به صورت یک رو تولید می شوند.

ابعاد پرچم های مناسبتی چیست؟

پرچم های مناسبتی با توجه به اینکه پلاکارد یا اهتزاز یا ریسه باشند متنوع هستند این ابعاد که یا به صورت آویز یا به صورت جا چوب یا برای دکل ها یا سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد متغیر هستند.

فرم دانلود کاتالوگ فاطمیه 1401

برای دانلود کاتالوگ طرح های کتیبه هیئت و خانگی فرم زیر رو تکمیل کنید

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک دانلود کاتالوگ فاطمیه